Brand & média výzkum

Brand & média výzkum

Eye tracking pronájem, asistence a školení

Brand & Media Researchrozhovory, eye tracking, focus groups

Doporučení - nejen data

Jak to funguje
S UX Focus se dozvíte, co zákazník vidí, uslyšíte, co si myslí a lépe porozumíte jejich emocionálním reakcím vůči vašemu brandu a mediálním kampaním. 

Také vám ukážeme, co nevidí!

Například: klíčové zprávy, které neviděli, instrukce nebo brand elementy. To může být neocenitelné v počáteční fázi výběru komunikačního konceptu před spuštěním kampaně až k právě probíhající kampani.

Ověřte efektivitu kampaně

Naše řešení je vhodné pro jakákoli on/offline media & komunikaci
TV kampaně & reklama
Papírová forma kampaní & reklamy - dopisy, brožury, letáky
Online kampaně & reklama na jakémkoli displeji
Venkovní kampaně & reklama

Objektivní výsledky 

Používáme nejvhodnější kombinaci výzkumných metod
Individuální rozhovory
Expertní rozhovory
Etnografický výzkum
Eye Tracking (testování s oční kamerou)
Eye Tracking ve virtuální realitě
Dotazníky
Benchmarky

Můžeme také pomoci s
Pronájem eye trackingu pro váš výzkum
Pronájem studia s pozorovatelnou
Rekrutace vašich vybraných cílových skupin
Simultánní překlad

Zjistěte více

Napište nám

Co říkají naši klienti

Detailní report se všemi výsledky měření oční kamerou nám posloužil pro vylepšení hlavní stránky iDNES.cz a také pro přípravu a přesné umístění marketingového poutání pro naše vlastní projekty.

Díky spolupráci s UX Focus se nám podařilo co nejvíce zefektivnit umístění marketingových poutání v kombinaci s obchodními plochami a redakčním obsahem tak, aby pro všechny tyto tři prvky byla zajištěna co nejvyšší účinnost.

Petra Hanzelková
Marketing manager iDNES.cz & Web content manager
Mediální skupina Mafra
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku