O nás

O nás

O nás

Poslání

Rozvíjet výzkum lidského chování a prožitku napříč user experience, shopper insights, brand&media týmy firem a v dalších vědních oblastech výzkumných týmů univerzit.

Vize

Nastartovat customer-centric revoluci skrze komplexní měření customer experience napříč online i offline kanály firem všech velikostí.

Vytvořit platformu pro experty podporující další rozvoj v měření biosignálů v českých univerzitách a firmách. 

Jak pracujeme

- Úvodní briefing nad strategickými cíli a KPIs.
- Projdeme vaše aktuální výzkumné potřeby.
- Doporučíme výzkumné řešení na míru.
- Předáme nejnovější know-how pro váš předmět výzkumu.
- Ve stanovený čas za stanovený rozpočet.

Poznejte zakladatele UX Focus

Eva Zahrádková

"Věřte mi, nebo ne, ale zákazník (ne)nakoupí během mrknutí oka."
Eva značnou dobu pracovala přímo se skupinami nakupujících a získala tak znalost nákupního procesu. Tato zkušenost nasměrovala její pozornost ke customer insights a metodikám výzkumu.

Miroslav Suchý

Miroslav získal inženýrský titul na Manchesterské metropolitní univerzitě a Vysoké škole ekonomické v Praze.

Ačkoliv se zaměřoval na ekonomii jeho vášní se stalo porozumění chování a motivacím různých nákupních skupin. Zatímco v Manchesteru začal pracovat s Eye Trackingem a následně pracoval pro marketingovou agenturu, vytvořil praktické a nákladově efektivní řešení, které pomáhá firmám zlepšit jejich customer experience a následně zlepšit ROI.

Zkušený tým v mnoha oborech

Zakladatelé UX Focus si uvědomili, jak je důležité vybudovat flexibilní tým: 

- Zkušený projektový manažer uživatelských výzkumů, včetně managementu rekrutací a screeningu participantů.
- Výzkumná expertýza: 20 let zkušeností s moderováním a facilitováním marketingových výzkumů se specializací na focus groups, hloubkové rozhovory, expertní interviews, návštěvy v domácnostech.
- Eye Tracking: 25 let zkušeností s eye trackingem a biometrickými výzkumy nákupního rozhodování, obalů a reklamy.

Zjistěte více

Napište nám

Naši partneři

Partnerství se společnostmi jako je Tobii Pro, ESOMAR, NMSBA nebo PSC nám dává přístup k nejaktuálnějším oborovým informacím z oblasti psychologie, neurověd, marketingu, designu a inovací.

Kariéra

Hledáme posilu pro generování online obsahu na téma technologie pro měření fyziologických reakcí lidského těla. Obsah bude zejména pro akademiky. Zašli nám CV a krátký motivační dopis, kterým nás přesvědčíš, proč potřebujeme právě tebe.

V roce 2019 získala firma UX Focus s.r.o. podporu z Evropských strukturálních a investičních fondů, realizovanou skrz Operační program Praha - pól růstu ČR a čerpanou přes první výzvu Specializovaných voucherů (reg.č. CZ.07.1.02/0.0/0.0/16_027/0000607). Podpora byla mířena na účast firmy UX Focus s.r.o. na projekt Pražský voucher na kreativní služby v Praze za účelem časové úspory a zvýšení kvality respondentů.

Očekávaným výstupem je webová aplikace pro správu výzkumného panelu respondentů.

Projekt Pražský voucher na kreativní služby spolufinancován Evropskou unií.

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku