27. 08. 2019
Výzkumníci z UX Focus zjišťovali na pobočce Pražské Plynárenské, co zákazníci zažívají, jak se...
Výzkumníci z UX Focus zjišťovali na pobočce Pražské Plynárenské, co zákazníci zažívají, jak se orientují a rozhodují při návštěvě pobočky, za pomoci eye trackingových brýlí.
Chování zákazníků je složitý proces a spoléhat se jen na jejich zpětnou vazbu a domněnky výzkumníků nestačí. Eye tracking zachycuje celé jejich obvyklé i nevědomé chování, což poskytuje výzkumníkům hlubší pochopení celé situace.
„UX Focus nám pomohli ke zviditelnění míst, o kterých v běžné praxi vůbec nepřemýšlíme - vstup do pobočky, její označení a vnímání příchozími zákazníky.“
Vedoucí střediska obchodní kanceláře
Pražská Plynárenská, a.s.
Eye trackingové brýle umožňují porozumět celému zážitku zákazníka v reálním či simulovaném prostředí. Čímž se po zapracování navržených změn jeho zážitek definitivně lepší.
Zaměřit se můžeme také na kampaně, výběr z nových design variant obalů, product placement, POP materiály, značení nebo třeba category management.
Autor: UX Focus