Blog

Blog

Blog

31. 08. 2015
Jaký vliv má na zákazníka uspořádání produktů v e-shopu, na co se zaměřuje při pohledu na banner nebo jak vnímá při čtení hypertextové odkazy, odpověděla konference o pohybech očí ve Vídni. Praktické postřehy z konference pro týdeník MarketingSalesMedia přináší tým UX Focus.
26. 08. 2015
Testování pozornosti na internetu je ve světě běžné. U nás si firmy myslí, že jim odevzdáme jen mapy, ale my jim nabízíme komplexní analýzu a rady, co dělat lépe.
24. 08. 2015
Měření často odhalí, že best practices web designu i tvorby vizuálů stojí na vodě. Uživatele vždy zaujme něco nečekaného. Rozhovor s Miroslavem Suchým pro MARKETING & MEDIA.
21. 05. 2015
V iDNES. cz stále zdokonalují svoji titulní stránku. Jedna z metod, které využili, bylo testování vizuální poutavosti oční kamerou ve spolupráci s UX Focus. Přečtěte si více o průběhu úprav.
10. 03. 2015
Testování UX a použitelnosti pro trytuscany.co.uk (příspěvek v angličtině).
24. 02. 2015
Jak funguje a proč se vyplatí její použití.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku