UX výzkumrozhovory, eye tracking, uživatelské testy

Podívejte se očima uživatelů

Jak to funguje
Prakticky vám ukážeme, co není v běžné realitě vidět. Zpřístupníme vám to takovým způsobem, abyste přesně věděli, kam váš zákazník směřuje svou pozornost v daném čase, jak dlouho a jak pokračuje při kontaktu s produkty.
Využijte těchto informací v reálném čase spolu s našimi moderátory, kteří se dostávají v hloubkových rozhovorech se zákazníky za hranice deklarovaného a povšimnutelného chování.

Zlepšete konverze a přijetí produktů

Pro jaké produkty je řešení vhodné
smart produkty (bankomaty, infotainment, TV...),
weby, mobily, tablety,
aplikace, selfcare zóny,
software, formuláře.

Získejte opovědi dříve a rozhodněte se lépe

Ve všech fázích vývoje
Ideace
Koncept
Prototyp
Produkt před spuštěním
Finální produkt

Konkrétní doporučení, nejen pěkné obrázky

Využívané metody (často kombinace)
 Stakeholder workshop
 Focus groups
 Individuální rozhovory
 Etnografický výzkum
 Uživatelské testy
 Eye Tracking
 Dotazníky
 Benchmarky

S čím vám ještě pomůžeme
Nábor účastníků (cílových skupin)
Testovací zázemí s pozorovatelnou
Strategická supervize
Design zaměřený na uživatele
Prototypování konceptů
Výzkum ve více zemích najednou

Co říkají naši klienti

Potřebovali jsme otestovat koncept online sjednávací aplikace jednoho z našich produktů.

Kolegové z UX Focus se přizpůsobili našim časovým preferencím, pochopili naše potřeby a jednání bylo na profesionální úrovni.

Metodika sestavení respondentů, samotná facilitace i výstupní zpráva byly na vysoké úrovni.

UX Focus na rozdíl od jiných firem nabízí navíc právě využití moderní technologie pro lepší pochopení chování klientů. Testování se tak stává efektivnější a závěry průkaznější.

Spolupráci mohu doporučit.

Josef Drahokoupil
Klientská servisní strategie
ČSOB Pojišťovna, a.s. člen holdingu ČSOB
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku