User Experience Researchrozhovory, eye tracking, uživatelské testování

Dívejte se očima uživatelů

Jak to funguje
Dozvíte se, jak vaši zákazníci porozumí vašim webovým stránkám, aplikaci, produktu nebo službě. Zjistíte, co vaši zákazníci registrují a jak se cítí při interakci s vaším produktem nebo službou.

Jak dlouho se věnují konkrétním prvkům, sledují sdělení/call to action nebo obrázky a co je nejdůležitější, porozumíte jejich emocionální reakci.

Jakmile získáte skutečné insighty o chování a emocích vašeho zákazníka, dostanete se do lepší pozice, kdy budete přesně vědět, jak zlepšit nebo změnit své komunikační kanály, což vám umožní:

- Zvýšit konverzní poměry
- Přilákat více uživatelů
- Zkrátit dobu procesu
- Redukovat náklady

Můžeme vám pomoci ve fázích vývoje až po již zavedený produkt a službu.

Zlepšete konverze a použitelnost produktu

Naše řešení je vhodné pro jakýkoli on/offline produkt
uživatelské rozhraní, infotainment, TV, bankomaty,
webové stránky a aplikace pro desktop, tablet, mobil, hodinky,
chatbots, interaktivní formuláře, sociální média,
self-care zóny, IT software.

Konkrétní doporučení založené na skutečných poznatcích od zákazníků

Používáme nejvhodnější kombinaci výzkumných metod
 Stakeholder workshops
 Focus groups
 Individuální rozhovory
 Etnografický výzkum
 Uživatelské testování (user testing)
 Testování použitelnosti (usability testing)
 Eye Tracking (testování s oční kamerou)
 Dotazníky
 Benchmarky

Můžeme také pomoci s
Rekrutace vašich vybraných cílových skupin
Pronájem testovacího zázemí s pozorovatelnou (Eye Tracking & Usability Lab Praha)
Simultání překlad
Strategická supervize
Prototypování konceptů
User centered design
Mobilní laboratoř pro výzkum v zahraničí

Zjistěte více

Napište nám

Co říkají naši klienti

Potřebovali jsme otestovat koncept online sjednávací aplikace jednoho z našich produktů.

Kolegové z UX Focus se přizpůsobili našim časovým preferencím, pochopili naše potřeby a jednání bylo na profesionální úrovni.

Metodika sestavení respondentů, samotná facilitace i výstupní zpráva byly na vysoké úrovni.

UX Focus na rozdíl od jiných firem nabízí navíc právě využití moderní technologie pro lepší pochopení chování klientů. Testování se tak stává efektivnější a závěry průkaznější.

Spolupráci mohu doporučit.

Josef Drahokoupil
Klientská servisní strategie
ČSOB Pojišťovna, a.s. člen holdingu ČSOB
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku