Shopper Researchasistované nákupy, eye tracking, rozhovory

Poskytneme vám exkluzivní data, skutečné insighty a praktická doporučení, která zlepší vaši customer experience a nakonec zvýší i vaše ROI.

S UX Focus uvidíte, co zákazníci vidí, uslyšíte, co si myslí a lépe pochopíte jejich emocionální odezvu na vaše POP a POS materiály, obaly produktů, regály, výlohy a navigaci v obchodě.

Můžeme vám také ukázat, co nevidí!
Například: klíčové zprávy, které přehlédli, navigační nebo digitální reklamní prvky. Toto může být neocenitelné v počátečním vývoji POP materiálů nebo redesignu obchodu či jeho uspořádání.

Změřte a optimalizujte celou retail experience v reálném nebo simulovaném obchodě, který bude dosahovat více prodejů.
Digitální reklama & navigace, vývoj POP a POS materiálů, design regálů, design obalu výrobků, poloha produktu (planogramy).

 

 

Zjistěte více

Napište nám

Orientation & Digital Signage
Co říkají naši klienti

Výzkum metodou eye-tracking jsme využili pro testování klientské cesty v novém digitálním konceptu našich poboček.

Výsledky nám pomohly lépe porozumět chování klientů na obchodním místě a díky tomu můžeme efektivněji rozvrhnout navigační a reklamní prvky.  

Součástí výzkumu byly také kvalitativní rozhovory, které nám vhodně doplnily výsledky získané oční kamerou.

Galina Avanesjan
Customer Experience Project Manager
MONETA Money Bank, a.s.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku