Shopper Researchasistované nákupy, eye tracking, rozhovory

Poskytneme vám exkluzivní data, skutečné insighty a praktická doporučení, jak zlepšit multichannel customer experience a nakonec zvýšit i vaše ROI.

S UX Focus zjistíte, co zákazníci vidí, uslyšíte, co si myslí a lépe pochopíte jejich emocionální odezvu na vaše POP a POS materiály, obaly produktů, regály, výlohy a navigaci v obchodě.

Dozvíte se také, co nevidí!
Například: klíčové zprávy, které přehlédli, navigační nebo reklamní prvky. To může být neocenitelné v počátečním vývoji POP materiálů nebo redesignu obchodu či jeho uspořádání.

Změřte a optimalizujte celou retail experience, abyste zajistili efektivitu promocí a podpořili prodeje.
Shopper eye tracking research (testování s oční kamerou) digitální reklamy & navigace, vyvíjených POP a POS materiálů, designu regálů, pozice produktu (planogramy), designu obalu výrobků v reálném nebo simulovaném obchodě.

 

 

Orientation & Digital Signage

Zjistěte více

Napište nám

Co říkají naši klienti

Výzkum metodou eye-tracking jsme využili pro testování klientské cesty v novém digitálním konceptu našich poboček.

Výsledky nám pomohly lépe porozumět chování klientů na obchodním místě a díky tomu můžeme efektivněji rozvrhnout navigační a reklamní prvky.  

Součástí výzkumu byly také kvalitativní rozhovory, které nám vhodně doplnily výsledky získané oční kamerou.

Galina Avanesjan
Customer Experience Project Manager
MONETA Money Bank, a.s.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku