Marketingový výzkumrozhovory, eye tracking, GSR, EEG

Podívejte se očima zákazníků

Jak to funguje
Poukazujeme na to, co není vidět, a to pozornost zákazníka cílená na vaši marketingovou kampaň. 
Posíláme pozornost zákazníků ve správný čas na správná místa tak, aby vnímali správné věci.

Ověřte kampaně skrze klíčové kanály

Pro jaké kanály je řešení vhodné
Online a offline media & Reklama
POS & Regály & Obaly & Výlohy
Retail Experience

Zjistěte efektivitu kampaně

Ve všech fázích vývoje
Ideace kreativních konceptů
Výběr z variant
Kampaň před spuštěním
Finální kampaň na trhu

Objektivní výsledky, nejen pěkné obrázky 

Využívané metody (často kombinace)
Focus groups
Individuální rozhovory
Expertní rozhovory
Etnografický výzkum
Asistované nákupy/návštěvy
Eye Tracking, GSR, EEG
Dotazníky
Benchmarky

S čím Vám ještě pomůžeme
Nábor účastníků (cílových skupin)
Testovací zázemí s pozorovatelnou
Výzkum ve více zemích najednou

Co říkají naši klienti

Detailní report se všemi výsledky měření oční kamerou nám posloužil pro vylepšení hlavní stránky iDNES.cz a také pro přípravu a přesné umístění marketingového poutání pro naše vlastní projekty.

Díky spolupráci s UX Focus se nám podařilo co nejvíce zefektivnit umístění marketingových poutání v kombinaci s obchodními plochami a redakčním obsahem tak, aby pro všechny tyto tři prvky byla zajištěna co nejvyšší účinnost.

Petra Hanzelková
Marketing manager iDNES.cz & Web content manager
Mediální skupina Mafra
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku