Brand & Media ResearchRozhovory, Eye Tracking, Focus Groups

Doporučení - nejen data

Jak to funguje
S UX Focus se dozvíte, co zákazník vidí, uslyšíte, co si myslí a lépe porozumíte jejich emocionálním reakcím vůči vašemu brandu a mediálním kampaním. 

Také vám ukážeme, co nevidí!

Například: klíčové zprávy, které neviděli, instrukce nebo brand elementy. To může být neocenitelné v počáteční fázi výběru komunikačního konceptu před spuštěním kampaně až k právě probíhající kampani.

Ověřte efektivitu kampaně

Naše řešení je vhodné pro jakákoli on/offline media & komunikaci
TV kampaně & reklama
Papírová forma kampaní & reklamy - dopisy, brožury, letáky
Online kampaně & reklama na jakémkoli displeji
Venkoní kampaně & reklama

Objektivní výsledky 

Používáme nejvhodnější kombinaci výzkumných metod
Focus group
Individuální rozhovory
Expertní rozhovory
Etnografický výzkum
Eye Tracking (testování s oční kamerou)
Dotazníky
Benchmarky

Můžeme také pomoci s
Rekrutace vašich vybraných cílových skupin
Pronájem studia s pozorovatelnou
Simultání překlad
Mobilní laboratoř pro výzkum v zahraničí

Zjistěte více

Napište nám

Co říkají naši klienti

Detailní report se všemi výsledky měření oční kamerou nám posloužil pro vylepšení hlavní stránky iDNES.cz a také pro přípravu a přesné umístění marketingového poutání pro naše vlastní projekty.

Díky spolupráci s UX Focus se nám podařilo co nejvíce zefektivnit umístění marketingových poutání v kombinaci s obchodními plochami a redakčním obsahem tak, aby pro všechny tyto tři prvky byla zajištěna co nejvyšší účinnost.

Petra Hanzelková
Marketing manager iDNES.cz & Web content manager
Mediální skupina Mafra
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku