360° výzkumkontextuální multichannel experience

Komplexně vyhodnocujeme úroveň customer experience požadovaných touchpointů na zákaznických cestách online i offline.

Dodáváme bezkonkurenční podklady a konkrétní návrhy na zlepšení customer experience.

Orientation & Digital Signage
Ease of use & time to see
Co říkají naši klienti

Výzkum metodou eye-tracking jsme využili pro testování klientské cesty v novém digitálním konceptu našich poboček.

Výsledky nám pomohly lépe porozumět chování klientů na obchodním místě a díky tomu můžeme efektivněji rozvrhnout navigační a reklamní prvky.  

Součástí výzkumu byly také kvalitativní rozhovory, které nám vhodně doplnily výsledky získané oční kamerou.

Galina Avanesjan
Customer Experience Project Manager
MONETA Money Bank, a.s.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku