O nás

Poslání

Od roku 2014 pomáháme vytvářet excelentní customer experience napříč všemi kanály, kterými jsou klíčové produkty a služby poskytované zákazníkům.

Naše customer centric řešení zvýšila efektivitu prodejních, marketingových a samoobslužných zákaznických procesů velkým korporacím i středně velkým firmám.

Vize

Zprostředkovat firmám 360° pohled na customer experience online i offline. Poskytovat řešení, které svými výstupy umožní měřit a vnímat vliv různých aktivit na jednotlivé aspekty zákaznické zkušenosti. Nastartovat samorozvíjející se spirálu customer centricity napříč všech oddělení firmy. 

Naše zásady

  • Porozumění business cílům klienta
  • Pochopení produktové strategie
  • Vyhodnocení interakce zákazníka s touchpointy
  • Dodání konkrétních realizovatelných doporučení
  • Dodržení stanoveného termínu
  • Předání průkazných podkladů z vysoce kvalitních výzkumů

Poznejte spoluzakladatele

Eva Zahrádková


"Věřte mi, nebo ne, ale zákazník (ne)nakoupí během mrknutí oka."

Po její profesionální zkušenosti přímého kontaktu se zákazníkem Eva porozuměla, jak rychle u zákazníků probíhá rozhodnutí o nákupu. Pochopení vlivu pozornosti se stalo její klíčovou výzkumnou filozofií při vývoji produktů i služeb. Eye Tracking nasměroval její pozornost k podpoře inovací.

Eva je členkou asociace ESOMAR a NMSBA

Miroslav Suchý

Miroslav získal inženýrský titul v ekonomii pozornosti na Manchesterské metropolitní univerzitě a Vysoké škole ekonomické.

Nadbytek informací a nedostatek pozornosti přináší naší společnosti revoluci způsobenou digitální transformací ekonomiky. Brandové strategie a technologická řešení čelí naprostému neporozumění potřeb zákazníků. Právě proto se Miroslav zabývá Eye Tracking metodou. Validoval spolehlivé řešení, které poskytuje podklady pro správná rozhodnutí.

Miroslav přednáší na vysokých školách a je externím lektorem v UXWell

Naši partneři

Partnerství se společnostmi jako je Tobii Pro, ESOMAR, NMSBA nebo PSC nám dává přístup k nejaktuálnějším oborovým informacím z oblasti psychologie, neurověd, marketingu, designu a inovací.

Kariéra

Tvoje jméno

Máš zájem s námi pracovat na zajímavých projektech, které pozitivně ovlivňují zákaznickou zkušenost s produkty známých značek? Zašli nám CV a krátký motivační dopis, kterým nás přesvědčíš, proč potřebujeme právě tebe a jak pomůžeš UX Focus posunout dále.

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku