Viditelnost reklamy

Světové studie ukazují, že až 85 % všech reklamních impresí není vidět a tradiční měřící techniky jako jsou měření CTR vám o efektivitě reklamy nepoví vše. Pomocí Eye trackeru (oční kamery) objektivně zhodnotíme účinnost různých reklamních formátů v kontextu s umístěním a kreativním provedením.

Viditelnost banneru
Viditelnost banneru - UXFocus Viditelnost banneru - UXFocus
Problém
Utrácíte spousty peněz za reklamu a přitom nevíte, jak bude úspěšná?
Řešení
Použitím oční kamery při pre-testu reklamy na webu určíte reálnou viditelnost banneru dříve než kampaň spustíte.
Přínos
Výběr kreativy a formátu (video) banneru podle jeho reálné viditelnosti vám zvýší ROI reklamy o 25 – 85 %.
Účinnost reklamní plochy
Účinnost reklamní plochy - UXFocusÚčinnost reklamní plochy - UXFocusÚčinnost reklamní plochy - UXFocusÚčinnost reklamní plochy - UXFocus
Problém
Kupujete reklamní plochu a nejste si jisti, jak účinně podpoří váš výběr reklamní kampaň?
Řešení
Použitím oční kamery při pre-testu reklamy v kontextu s jejím umístěním na webu zjistíte její účinnost ještě dříve, než plochu zakoupíte.
Přínos
Zakoupením nejúčinnější reklamní plochy pro vaši reklamu zvýšíte ROI reklamy o 25 – 85 %.
Co říkají naši klienti

Detailní report se všemi výsledky měření oční kamerou nám posloužil pro vylepšení hlavní stránky iDNES.cz a také pro přípravu a přesné umístění marketingového poutání pro naše vlastní projekty.

Díky spolupráci s UX Focus se nám podařilo co nejvíce zefektivnit umístění marketingových poutání v kombinaci s obchodními plochami a redakčním obsahem tak, aby pro všechny tyto tři prvky byla zajištěna co nejvyšší účinnost.

Petra Hanzelková
Marketing manager iDNES.cz & Web content manager
Mediální skupina Mafra
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Potvrdit