Optimalizace reklamy

Tisíce reklam bojují o pozornost zákazníků, kteří jen těžko spolehlivě řeknou, které reklamy je ovlivňují. Eye tracker (oční kamera) objektivně měří spontánní reakce zákazníků na reklamu, místo doptávání se na prvky, které je zaujaly. Oční kamera vám to ukáže v přímém přenosu a minimalizuje tak zkreslení subjektivními názory.

TV/video spot, pre-roll a product placement
Optimalizace reklamy - UXFocusOptimalizace reklamy - UXFocus
Problém
Při tvorbě kreativní reklamy se může stát, že klíčové prvky nejsou vidět a reklamní sdělení se jednoduše vytratí.
Řešení
Testování reklamy s použitím oční kamery určí místa, která poutají nebo odpoutávají pozornost od sdělení, které má reklama předat.
Přínos
Optimalizujete jednotlivé části videa tak, aby předalo sdělení maximálnímu množství diváků.
Účinnost newsletteru / direct mailu
Účinnost newsletteru / emailingu - UXFocusÚčinnost newsletteru / emailingu - UXFocus
Problém
Nevíte, zda je vaše speciální nabídka pro zákazníky srozumitelná a jak na ně působí vizuální provedení?
Řešení
Oční kamera změří poutavost prvků během prvních několika sekund, kdy email musí zaujmout.
Přínos
Změnou umístění nejpoutavějších prvků a klíčových sdělení zvýšíte CTR emailových kampaní.
Hodnocení tiskovin
Hodnocení tiskovin - UXFOcusHodnocení tiskovin - UXFOcus
Problém
Nejste si jisti, zda vaše klíčové prvky, jako je značka nebo produkt, budou viděny?
Řešení
Oční kamera zmapuje, které prvky jsou v tisku vidět a které odpoutávají od klíčového sdělení.
Přínos
Doporučíme takové uspořádání v tisku, které podpoří zájem o produkt, čtivost, přesvědčivost a zapamatovatelnost značky.
Výběr vhodného obalu
Výběr vhodného obalu - UXFocusVýběr vhodného obalu - UXFocus
Problém
Nevíte kterou verzi grafiky použít a která z nich vyhraje v regálu nad konkurencí?
Řešení
Data z oční kamery rychle a efektivně určí jeden z více grafických návrhů obalu.
Přínos
Zjistíte, který obal má potenciál vaši značku doopravdy podpořit a zvýšit prodejnost v obchodech.
Co říkají naši klienti

V rámci spolupráce na projektu Testování oční kamerou: leták + eDM formou omnibusu, jsem byla naprosto spokojena.

Jak s timingem a realizací výzkumu, tak i s dodanou závěrečnou zprávou a doporučením.

Šárka Opatrná
Marketing Specialist
Sberbank CZ, a.s.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Potvrdit