EYE TRACKINGzahrnut ve většině našich služeb

Na co se díváme a co naopak ignorujeme?

Eye Tracking se používá k analýze a zlepšení zákaznické a uživatelské zkušenosti (UX). Jednoduše řečeno, měří oční aktivitu a odpovídá na některé otázky:

- Na co se díváme a co naopak ignorujeme?
- Jak naše oči reagují na různé vjemy?
 
Eye Tracking technologie shromažďuje informace a vytváří řadu map a metrik, klikněte zde pro podrobnější informace. Pokud přemýšlíte o školení v oblasti eye trackingu nebo koupi oční kamery, více informací naleznete zde.

Ease of use & time to see

FAQ

Je Eye tracking jen o heat mapě?

Ne, heat mapa je agregovaný výstup z více eye trackingových záznamů, ač užitečný, vyžaduje porovnání, velké vzorky a skutečně nezměří zkušenost vašeho zákazníka, která je spíše individuální.

Je Eye tracking kvantitativní?

Většina současných eye trackingových výzkumů začíná kvalitativním ověřováním konceptů a pokračuje ještě dále hloubkovými rozhovory.

Je Eye tracking to samé jako Focus Group?

Eye Tracking je prováděn na individuální bázi, jednoho účastníka po druhém.

Reflektuje Eye tracking skutečné chování?

Nejmodernější oční kamery zajišťují vysokou přesnost naměřených dat. Účastníci se mohou hýbat volně bez omezení, což umožňuje přirozené chování účastníků.

Vyžaduje Eye tracking laboratoř?

Všechny naše řešení jsou mobilní, což dává UX Focus schopnost operovat v jakémkoli městě nebo zemi.

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku