EYE TRACKING

Eye tracking byl zejména v marketingu a oblasti customer experience dlouho nepochopen a za tu dobu vzniklo mnoho nepravdivých dogmatických názorů, které zde uvádíme na pravou míru.

Eye tracking opravdu není jen heatmapa

Heatmapa je skvělý nástroj, ale jen pokud máte to privilegium srovnávat něco s něčím a to navíc jen s velkými vzorky. Pokud vám jde především o zkušenosti vašich zákazníků nebo uživatelů, které jsou velmi individuální, nemůžete chtít, aby jejich vyhodnocení za vás udělala nějaká automatizovaná technologie.

Eye tracking není jen kvantitativní (s mnoha účastníky)

Většina moderních eye trackingových výzkumů začíná kvalitativním ověřováním konceptů (podobně jako focus groups), ale při hloubkovém individuálním sezení s účastníkem jde až k jádru problému, a to bez vedlejších vlivů a zkreslení názoru extrovertnějšími účastníky hromadného sezení.

Eye tracking není tak drahý, jak si myslíte

Stačí ho poptat u přímého dodavatele.

Eye tracking není jen třešnička na dortu

Pokud hledáte třešničku na dort, tak vám budou stačit méně sofistikované metody jako například klik mapy, které jistě pořídíte i zadarmo. Eye Tracking vám naopak pomůže se dostat z nejhoršího - a to velmi rychle a bez zbytečných chybných rozhodnutí.

Eye tracking není jen stroj na nožičkách

Moderní Eye tracking je vždy v dobré společnosti doplňujících výzkumných metod a odborníků, kteří vědí, jak ze synergie metod získat konkrétní akce schopná doporučení. 

Eye tracking neprodlužuje dobu výzkumu

V případě UX testu či asistovaného nákupu je čas strávený s účastníkem stejný, nebo se dokonce zkracuje. Zkušený moderátor nedoptává situace, které jsou z Eye trackingu zřejmé. Při typické studii dodáváme výsledky do 3 až 5 dnů

Eye tracking není jako focus group

Výzkumy se zapojením oční kamery jsou prováděny na individuální bázi, jednoho účastníka po druhém a nejedná se tedy o prostředí typu focus group.

Eye tracking neomezuje přirozené chování

Nejmodernější oční kamery od společnosti Tobii, nabízí vysokou přesnost naměřených dat bez nutnosti fixace hlavy s unikátní volností pohybu, která umožňuje přirozené chování účastníků. Jsou stejně efektivní v různých světelných podmínkách a díky svým malým rozměrům jsou nenápadné a jednoduše přenosné.

Eye tracking není jen v laboratoři

Všechny naše řešení se zapojením Eye trackingu jsou mobilní, a proto jsme schopni operovat v různých městech nebo zemích s ohledem na cílovou skupinu. Disponujeme nejnovějšími eye trackery (očními kamerami) od Tobii a volíme vždy nejvhodnější zařízení s ohledem na typ výzkumu. 

 

Podívejte se ještě na článek, jak funguje oční kamera.
Pokud přemýšlíte o školení v oblasti eye trackingu nebo koupi oční kamery, více informací najdete zde.

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku