UX konference 2017 a Eye tracking

12. 05. 2017
Kdo by čekal, že na UX konferenci zazní hned dvakrát téma Eye tracking, by tipoval správně.

Jako první se o své zkušenosti podělil UX researcher ze společnosti Lego, ve které provádí výzkumy s dětmi spojené s vnímáním digitálního obsahu prezentovaného na tabletu vs na klasickém papíru za pomoci Tobii Pro Glasses 2.

Další přednášející se věnoval přímo Eye trackingu a tématům jako:

  • Kolikrát vám chybí informace o tom, co zákazníci dělají mezi tím, než opustí vaši stránku/košík/sjednání bez dokončení transakce?
  • Kolik času zabere nakódovat komplexní web tak, abychom ho mohli i komplexně A/B testovat a kolik času zabere komplexně otestovat stejný web eye trackingovým testem?
  • Jak často potřebujete kvalitativní a jak často kvantitativní zpětnou vazbu od uživatelů na váš systém?
  • Jak to vše jednoduše zkombinovat za použití Eye trackingu?

Pokud vás zajímají tato témata, napište nám, rádi s vámi probereme všechny možnosti.

Autor: UX Focus

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku