Proč byste měli zvážit Eye tracking

12. 03. 2018
Přemýšleli jste někdy proč se eye tracking v zahraničí stal nedílnou součástí UX výzkumů, ale u nás se v jeho přidanou hodnotu tolik nevěří?

 


Zdroj: Aliexpress.com, Eye Mask

Jednou z věcí, která v ČR tvoří nedůvěru v eye tracking je vytržení eye trackingu z kontextu výzkumů. Dodání výsledků, kde je eye tracking oddělen od ostatních použitých metod jen jako hezký obrázek, nedává nikdy pořádný smysl. Výsledky z eye trackingu se totiž často rozchází s výsledky např. z rozhovorů. 

Když se nás někdo ptá, proč se to děje, odpovídáme, že nedostatkem expertízy dodavatelů výzkumů, kteří si obvykle oční kameru jen jednorázově pronajmou.

Inspirováni zahraničím a současně pohlceni ekonomií pozornosti, jsme přijali eye tracking jako nedílnou součást výzkumů, což v minulosti vedlo k založení UX Focus. Abychom naplnili svoji vizi – dodávat excelentní customer centric řešení – učili jsme se např. od Aga Bojko, NN/Group nebo Tobii, od kterých jsme si později pořídili oční kamery.

Nově nabízíme SHOPPER RESEARCH, který zajistí efektivitu vašich promocí a podpoří prodeje.

Pojďte s námi zlepšovat zákaznické zážitky na webu i mimo něj.

Autor: UX Focus

Zjistěte více

Napište nám

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku