Eye Tracking přednáška

10. 11. 2015
Přednáška o Eye Trackingu pro studenty VŠE a UTB

 

Tato přednáška o Eye trackingu, která byla součástí tvůrčích workshopů určených studentům Grafické a multimediální laboratoře VŠE a studentům oboru Marketingové komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, měla obohatit vědomosti a zároveň kreativitu studentů pro tvorbu kampaně, na které pracovali.  Přednášky se 9. 11. 2015 ujal jednatel a eye trackingový specialista Ing. Miroslav Suchý ze společnosti UX Focus. 

"Snažil jsem se studentům nastínit, jaká kouzla se s oční kamerou dají dělat v komerční sféře oproti té akademické. Zaměřil jsem se na to, jak správně využít oční kameru při uživatelském testování, jaké přínosy to oproti testování bez oční kamery přináší, srovnával jsem záznam pohybu myši a pohybu očí a ukázal, jakých výsledků se dá docílit.", říká Miroslav Suchý.  

V druhé části přednášky se dostalo i na testování reklam oční kamerou, což bylo mnohem zábavnější, vzhledem k ukázkovému TV spotu. 

"Přednášku jsme s týmem připravili tak, aby byla pro studenty co nejsnadněji uchopitelná a přitom vyplnila mezery, co se týče povědomí o využití oční kamery.", dodává Suchý.

 

Sestřih ze společných workshopů GML VŠE a FMK UTB, které proběhly v listopadu 2015 na půdě VŠE.

Autor: UX Focus

Zjistěte více

Napište nám

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku