Další rok se blíží ke konci a v UX Focus máme velká překvapení

04. 12. 2017
Tento rok se blíží ke konci a opět to byl skvělý rok pro UX Focus se spoustou zajímavých výzkumů a mnoha novými klienty.

 

Připravili jsme několik slibovaných novinek, abychom pomohli našim klientům:

Posily v týmu
Nově se můžeme opřít o 20 letou praxi nového kolegy, experta na kvalitativní marketingový výzkum. Pan Hlaváček moderoval přes tisíc skupinových diskuzí a hloubkových rozhovorů.

Rozšiřujeme služby
Ke komplexním UX výzkumům přidáváme velmi precizní kvalitativní marketingové výzkumy a přibližujeme se blíže k naší vizi – po celou dobu vývoje produktů či kampaní vám poskytovat bezkonkurenční podklady ke zlepšení celkové customer experience.

Spustili jsme novou podobu webu
USER EXPERIENCE RESEARCH – ať už se jedná o fyzické nebo digitální produkty, pokrýváme vše.
BRAND & MEDIA RESEARCH – podívejte se na metody a nástroje, které precizně kombinujeme.
SHOPPER RESEARCH - synergie kontextu a multichannelu ve výzkumu, která se již velmi líbí některým z Vás.
ŠKOLENÍ – pokud chcete posílit interní know-how nebo postavit svůj lab, jsme tu pro Vás.

Autor: UX Focus

 

Zjistěte více

Napište nám

K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku