Blog

30. 10. 2015
V říjnu se tým UX Focus vydal na několik akcí doprovodného programu výstavy Digitální design: Pohled za pixely.
10. 09. 2015
Economia přeskládala vizuální stránku serveru, který si měsíčně otevře víc než 1,4 milionu čtenářů. Na testování nového webu se podílela firma UX Focus.
31. 08. 2015
Jaký vliv má na zákazníka uspořádání produktů v e-shopu, na co se zaměřuje při pohledu na banner nebo jak vnímá při čtení hypertextové odkazy, odpověděla konference o pohybech očí ve Vídni. Praktické postřehy z konference pro týdeník MarketingSalesMedia přináší tým UX Focus.
26. 08. 2015
Testování pozornosti na internetu je ve světě běžné. U nás si firmy myslí, že jim odevzdáme jen mapy, ale my jim nabízíme komplexní analýzu a rady, co dělat lépe.
24. 08. 2015
Měření často odhalí, že best practices web designu i tvorby vizuálů stojí na vodě. Uživatele vždy zaujme něco nečekaného. Rozhovor s Miroslavem Suchým pro MARKETING & MEDIA.
21. 05. 2015
V iDNES. cz stále zdokonalují svoji titulní stránku. Jedna z metod, které využili, bylo testování vizuální poutavosti oční kamerou ve spolupráci s UX Focus. Přečtěte si více o průběhu úprav.
10. 03. 2015
Testování UX a použitelnosti pro trytuscany.co.uk (příspěvek v angličtině).
24. 02. 2015
Jak funguje a proč se vyplatí její použití.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku