Blog

13. 07. 2017
Na trhu existují různé automatizované nástroje pro webovou analytiku, které se snaží nabídnout vizualizace určitého chování na webu.
12. 05. 2017
Kdo by čekal, že na UX konferenci zazní hned dvakrát téma Eye tracking, by tipoval správně.
14. 10. 2016
Proč je dobré pamatovat při vývoji webové stránky agenturou na doložku o ověření třetí nezávislou stranou a zanést ji i do smlouvy?
28. 07. 2016
Pomocí oční kamery jsme nechali porovnat kampaně telekomunikačních operátorů.
05. 01. 2016
V Anglii se rozhodli rozklíčovat emocionální reakce na základě biometrických údajů galvanic skin response, facial coding a eye tracking, aby zjistili, kdo upekl nejlepší sváteční reklamu. Testování probíhalo na pěti vánočních reklamách.
10. 11. 2015
Přednáška o Eye Trackingu pro studenty VŠE a UTB
30. 10. 2015
V říjnu se tým UX Focus vydal na několik akcí doprovodného programu výstavy Digitální design: Pohled za pixely.
10. 09. 2015
Economia přeskládala vizuální stránku serveru, který si měsíčně otevře víc než 1,4 milionu čtenářů. Na testování nového webu se podílela firma UX Focus.
31. 08. 2015
Jaký vliv má na zákazníka uspořádání produktů v e-shopu, na co se zaměřuje při pohledu na banner nebo jak vnímá při čtení hypertextové odkazy, odpověděla konference o pohybech očí ve Vídni. Praktické postřehy z konference pro týdeník MarketingSalesMedia přináší tým UX Focus.
24. 08. 2015
Měření často odhalí, že best practices web designu i tvorby vizuálů stojí na vodě. Uživatele vždy zaujme něco nečekaného. Rozhovor s Miroslavem Suchým pro MARKETING & MEDIA.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací Potvrdit