Blog

17. 05. 2018
Případová studie, jak pomocí Eye-trackingu dosáhnout maximální efektivity návrhu
12. 03. 2018
Přemýšleli jste někdy proč se eye tracking v zahraničí stal nedílnou součástí UX výzkumů, ale u nás se v jeho přidanou hodnotu tolik nevěří?
04. 12. 2017
Tento rok se blíží ke konci a opět to byl skvělý rok pro UX Focus se spoustou zajímavých výzkumů a mnoha novými klienty.
13. 07. 2017
Na trhu existují různé automatizované nástroje pro webovou analytiku, které se snaží nabídnout vizualizace určitého chování na webu.
12. 05. 2017
Kdo by čekal, že na UX konferenci zazní hned dvakrát téma Eye tracking, by tipoval správně.
14. 10. 2016
Proč je dobré pamatovat při vývoji webové stránky agenturou na doložku o ověření třetí nezávislou stranou a zanést ji i do smlouvy?
28. 07. 2016
Pomocí oční kamery jsme nechali porovnat kampaně telekomunikačních operátorů.
05. 01. 2016
V Anglii se rozhodli rozklíčovat emocionální reakce na základě biometrických údajů galvanic skin response, facial coding a eye tracking, aby zjistili, kdo upekl nejlepší sváteční reklamu. Testování probíhalo na pěti vánočních reklamách.
10. 11. 2015
Přednáška o Eye Trackingu pro studenty VŠE a UTB
30. 10. 2015
V říjnu se tým UX Focus vydal na několik akcí doprovodného programu výstavy Digitální design: Pohled za pixely.
K poskytování služeb a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací V pořádku